Scherper naar de ander kijken

Lezing

COLD READING VOOR BEDRIJVEN

Mijn voorkeur gaat uit naar persoonlijk contact.

Wat is cold reading voor bedrijven?

Cold reading de kunst van echt zien.

Lichaamstaal, kapsel, sieraden, intonatie, leeftijd, kleding, opleiding: alles wat iemand doet, draagt of uitdraagt, vertelt iets over diegene. Door in te zoomen op die details, kan ik heel goed inschatten wat iemand bezighoudt. Sterker nog: weet ik precies wie ik tegenover me heb.

In de lezing ‘cold reading voor bedrijven’ laat ik dat niet alleen zien: ik leg ook uit wat je te weten kunt komen door met een scherp oog naar iemand te kijken. Op welke details kun je letten? Welke vragen kun je stellen? En hoe kun je die vaardigheden inzetten in je werk, bijvoorbeeld tijdens salesgesprekken of observaties? Het resultaat is een verrassende, leerzame en interactieve lezing, vol ‘lezen en gelezen worden’.

Meer cold reading? Leer profileren met The System!
Wil je je nóg verder verdiepen in het ‘lezen van de ander?’. Boek dan een masterclass, waarin ik jou én je team de basis van The System uitleg. The System heb ik ontwikkeld om, volgens een vaste strategie, mensen te leren analyseren en profileren. Ik leer je hoe je naar iemand kunt kijken en welke vragen je jezelf daarbij kunt stellen. En dat leert jou razendsnel tot de kern van iemand te komen. Masterclass The System op aanvraag!

 

John aan het werk voor Rondom 10 met als thema uitzending cold reading.

Cold reading de kunst van echt zien.

De lezing over Cold Reading is bedoeld voor iedereen die interesse heeft in mensen.

Doelgroep
De lezing over Cold Reading is interessant voor mensen die werkzaam zijn in de sales, human resources, communicatie, politie, service industrie, AIVD, marketing, leerkrachten en de zorg.
In te zetten op congressen of inspiratiedagen met als thema: Leiderschap, ondernemen, communicatie, HRM, ICT, inspiratie, motivatie, klantrelaties, leiderschap, management, netwerken, ondernemerschap, persoonlijke ontwikkeling, persoonlijke effectiviteit, veiligheid, sport, samenwerken, teambuilding en verander management.

To a great mind nothing is little

Sherlock Holmes  

Om een groep mensen van onze organisatie nog te verrassen na 2 zware dagen en dan ook nog de volledige aandacht te krijgen, moet je wel van hele goede huize zijn. Dat is jou zeker gelukt doordat het verrassend, spannend, niet te begrijpen en vaak ongelofelijk was. De pincode raden en wie de zwarte M&M’s in zijn hand had was heel sterk.

Jij hebt laten zien dat je door goed naar de ander te kijken je nog meer uit de relatie kunt halen. En het begint altijd bij je eigen gedrag. Ik ben heel blij dat mijn vrouw de “gave” niet heeft. Bedankt!

Met vriendelijke groet,

Rob Louwers

Fieldmanager Grocery sales , MARS NEDERLAND B.V

Kom in contact

Instagram

John spreekt de taal van bedrijven, snapt het gedrag van klanten en vertaalt dat naar lezingen en sessies die bedrijven verbazing, entertainment én inzicht brengen.

Zakelijk orakel

John Neuféglise.

Wilt u graag wat meer informatie of heeft u een vraag?

Laat uw gegevens voor mij achter en ik neem zo snel ik kan contact met u op.